Senaste året...

Vaknade idag av att Sofie skrev att hon tyckte jag borde blogga igen. Har inte haft något internet på telefonen sen jag kom hit så har liksom inte blivit av plus tidsbrist. Men jag vet att endel där hemma är nyfikna och det är svårt att få ihop tiden till att höras med alla jämt så ska försöka knåpa ner några ord här ibland så man kan hänga med lite grann vad som händer.

Så sen sist, ojojoj. Skrev här senaste gången jag kom hem från USA tror jag vilket är nästan två år sen nu. Sen dess har jag jobbat i hemtjänsten, flyttat hemifrån, flyttat hem igen och sedan flyttat till kap verde där jag befinner mig just nu och jobbar för fritidsresor. Ett jobb jag varit väldigt sugen på länge! 29 september lämnade jag återigen Sverige på obestämd tid för att ge mig ut på äventyr. Jag älskar jobbet och livet här! Det har hänt så sjukt mycket under de här 4 månaderna så är svårt att återberätta allting. Istället ska jag försöka uppdatera dagligen på vad som händer hädan efter. Får se hur det går! 







Jag är så glad att jag är just här och får jobba med detta! 

Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback