7 februari 2015

Så vad gör jag här, jag jobbar som guide för fritidsresor. Jag tillhör service teamet Santa Maria på ön Sal. Vi är fem skandinavisk i mitt team och en finsk. Det som är så roligt här är att det är en liten destination vilket gör att vi får göra allt möjligt, flygplats, utflykter, service, välkomstmötet och även Guide Online som vi erbjuder. Utflykter är något jag verkligen fastnat för. Härom dagen hade jag 48 gäster med på öturen som är en av våra utflykter. Sjukt kul när alla står och lyssnar på vad JAG har att säga. Sen i torsdags hade jag en annan där hi guidar runt inne i byn santa Maria då hade jag 5 personer och det var såååå trevligt. Jag lär mig något nytt varje dag och jag har utvecklats väldigt mycket på bara fyra månader. Jag var väldigt nervös i början men nu börjar nerverna lugna sig och nu kan jag njuta och ha roligt! 

Ska verkligen försöka uppdatera här, läste precis lite gamla inlägg och det är så roligt att läsa för då minns man hur det var och hur roligt man haft det! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback