24 maj

Livet i Sverige blir bara lättare och lättare. Saknar USA varje dag men det är inte lika tungt nu som det var de första två månaderna. Jobbar och står i, umgås med fina vänner och min underbara familj. På söndag kommer Lina hem också vilket ska bli så jävla skönt att ha henne här igen, i samma land som mig efter 16 månader ifrån varandra. Vår vänskap är ännu starkare och bättre nu efter så lång tid ifrån varandra, kalla jag äkta vänskap!
 
Ville bara kolla läget här på bloggen, har nämligen inte känt någon lust att skriva här på senaste tiden men jag lever och har det väldans bra faktiskt. Nu ska jag över till Sofie och dricka lite drinkar så får vi se vart kvällen tar vägen.

Kommentarer
Postat av: M*

USA och alla här saknar dig med, glad att allt är kanon hemma! Pussssar!

2013-06-11 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback