söndag, 10 mars

För er som missat så är jag tillbaka i kalla Sverige igen, efter 13 månader. 13 månader fulla med minnen. Just nu känns de månaderna bara som en dröm. Känns som det inte riktigt har hänt...
 
De sista dagarna hos värdfamiljen kändes som kaos. Var stressad för att få allt gjort samtidigt som jag ville spendera tid med så många jag kunde. På måndagen gick vi ut och åt på restuarang med värdfamiljen sen på tisdagen var hejdå middagen med alla vännerna. Sa hejdå till Flowrence och Melina vilket var riktigt jobbigt. Vi sa bara vi ses snart vilket jag hoppas kommer stämma!! Att säga hejdå till min värdfamilj var konstigt. Förstod inte att det var hejdå för kanske för alltid som vi sa. På planet hem grät jag i stort sätt hela tiden sen när jag närma mig Sverige blev jag glad igen och längtade tills jag fick kliva av och träffa mina föräldrar som stod och väntade. Morfar var även med och överraskade mig, blev så himla glad att se honom. På kvällen kom systrarna, robert och noah. Fick hålla lillaplutten för första gången, så söt! Hela fredagen spendera jag sen med mamma och på kvällen kom hela släkten + julia och sofia. Kändes som jag såg dem igår! Så är känslan, att jag åkte förra veckan. Igår bjöd Matilda på förfest i sin fina lägenhet. Hon överraskade med stoppat in några vänner i hennes rum och sedan öppna dörren och där stod dom. Blev seden en utgång på statt som var sådär, Katrineholm kommer alltid vara Katrineholm. Men på ett sätt är det kul att man känner en hel del när man går ut och det inte bara är främlingar. Då och då kan även det vara kul. Nu ska jag gosa ner mig i soffan sen ska jag iväg och träffa Cecilia och Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback