torsdag, 4 oktober

Jag har gått och blivit mamma och pappa kär här borta. Eller jag har väl alltid haft ett väldigt nära och kärt förhållande med mina föräldrar men det har nog gått lite överstyr nu när jag varit borat så länge. Ja, detta inlägg får mig att känna mig som tolv igen men skitsamma. Haha. I vilket fall så har jag planerat massa som jag ska göra med dom när jag kommer hem, tillexempel ha en riktig thuresson kväll vilket innebär, tacos, bastu i x antal timmar sen dega framför TV samtidigt som vi äter massa onyttigheter, jag ska även våldgästa dem när de åker iväg med husvagnen. Har insett hur kul det var att åka på husvagns semster, jag vill åka iväg på kryssning med min familj, ja det här är bara ett litet antal till alla planer jag har tänkt ut som jag ska göra. Så mamma och pappa, jag vet att ni läser detta. Gör er beredda på att gå från att inte ha något barn i huset till att ha mig där hela tiden, hihi. Tror jag börjar sakna dem lite för mycket. Haha. Tur är så kommer de om mindre än en månad, yeey. Påtal om annat, Imorgon kommer jag tänka lite extra mycket på Julia då hon ska operaras! Försöker hålla mig uppdaterad och hänga med i svängarna där hemma med allt som på går. Jag och Sofie skypade i två timmar här i veckan och mestadels fick hon berätta om allt som hänt där hemma. Vill fortfarande vara en del av mina vänners liv även fast det är svårt ibland.
 
Jahp, det var ett ovärt inlägg sådär på kvällskvisten innan det är dags att sova. I helgen ska jag på min helgkurs, jag är inte allt för peppad...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är välkommen på semestrar, jag saknar dig!

2012-10-10 @ 06:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback