söndag, 28 oktober

Självklart så måste det hända något bara för min familj kommer den här veckan. Om ni missat det, kan man ens ha missat det? Eller kanske känns så bara för jag är här där allt händer. I vilket fall som helst så är det än stor orkan på väg in. Det ska tydligen vara som värst där jag bor också. Detta innebär att min familjs flyg kommer bli inställt på tisdag... Förhoppningsvis lugnar det ner sig så de kan åka senare på tisdagen eller på onsdagen. Eller allra helst vill jag ju att de ska kunna åka som planerat. Hållar tummar och tår för att det ska gå bra!
 
Orkanen gör så jag sparar pengar iaf. Har inte gjort något på hela dagen för jag trodde den skulle dyka upp. Men icke, just nu regnar det bara. Så får se när miss sandy dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback