måndag, 29 oktober

Så himla ledsen just nu. Såklart, självklart, så blev min familjs flyg inställt på tisdagen. Så kommer åka ner till Orlando ensam och möta upp dem där istället. Är så sjukt ledsen och besviken. Såg fram emot att visa dem runt där jag bott i ett års tid, presentera dem för min värdfamilj. Allt var planerat och klart. Nu så kommer jag förmodligen tillbringa natten i källaren.. Mina värdföräldrar lagar mat för fulla muggar för att vi ska klara oss ifall strömmen försvinner för några dagar. Vi bor i orkanens öga också, där det kommer vara som värst... Men jag är inte så orolig, det kommer gå bra. Så var inte oroliga ni där hemma. Jag hör av mig så fort jag kan.
 
Så istället för fredag så får jag träffa min familj på lördag kväll istället. Kommer kännas så tungt när klockan är kvart över fyra på fredag för då var det meningen att jag skulle hämta dom. Usch, kan inte ens tänka på det.. Svårt att förstå kanske men jag har längtat efter den dagen när jag skulle få krama om dem igen sen jag åkte för nio månader sen. Är så himla besviken. Men vi ses iallafall under en veckas tid, det är huvudsaken. Och tack till alla mina fina vänner som hört av sig. Gör mig så himla glad! <3

Kommentarer
Postat av: julia

<3

Svar: <33
johannathuresson.blogg.se

2012-10-30 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback