fredag, 12 oktober

Såå, förra helgen var jag iväg till Baltimore för min första helg kurs. Klockan fyra ringde klockan och jag begav mig iväg till tågstationen. Hade en riktigt rolig helg faktiskt. Mötte upp Sandra Johansson och sedan träffade jag en del trevliga prickar där. Fick mitt hotellrum helt för mig själv också för min roomie dissade mig. Var ganska så skönt faktiskt, kunde jag sova tills tjugo minuter innan vi skulle mötas precis som jag älskar att göra. Fattar inte hur folk kan ta timmar på sig på morgonen. Visst om man duschar men om man är smart, som jag, så gör man det på kvällen innan :))
 
Veckan som gått har varit tipptopp. Ungarna har varit underbara. Min tjej sa till mig "jag älskar att vara med dig och det är alltid så kul att leka med dig, jag kommer sakna dig när du åker hem". Aaaw. Sen när jag hämta min äldsta kille är det första han säger "snälla, snälla, snälla johanna kan inte du komma och kolla ikväll när vi spelar fotboll" varav min tjej skriker "jaaaa, snälla kom och titta" så säger min värdpojke "jag lovar att göra mitt bästa och försöka göra ett mål för din skull". Så glad de små busungarna kan göra en! Självklart åkte jag och titta på dem när de spelade fotboll på kvällen. Och självklart gjorde M mål, han är så himla duktig!
 
I går åkte jag till IKEA med Louise och Amanda. Käkade lite köttbullar, var inte så jättegott men lingonsylten var god!! Haha. Köpte även lite saker med mig hem, köpte julmust. Vet inte varför då jag inte gillar julmust men köpte bara för att. De hade även glögg men förhoppningsvis åker vi dit snart igen närmare jul då ska jag köpa det.
 
Hahahah, okej jag gillade det nog mer än vad jag vill erkänna..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback