onsdag, 16 maj

100 dagar i USA idag. Eller egentligen inte, den 17 maj är det 100 dagar. Men eftersom räknaren jag har är på svensktid så står det 100 dagar nu eftersom klockan är över midnatt hemma i Sverige. 100 dagar är egentligen ingenting men det känns lite coolt ändå. Jag har ju inte varit borta mer än 30 dagar förut så 100 är ändå ganska bra gjort.

Imorgon är det redan torsdag. Sen fredag, det innebär att jag åker till D.C. Jag åker fredag kvällen och kommer hem söndag kväll. Ska träffa Emelie och jag tror att jag även kommer få träffa Sandra igen. Tanken var att vi skulle ha hela helgen ihop men hon gjorde planer för söndagen så jag får underhålla mig själv på söndagen. Woho, haha. Hoppas på att vädret blir bra eftersom det spöregnade förra gången jag var där.

Imorgon ska barnen ha en skolpjäs så ska åka dit till tio och titta på den sen åker jag och alla tre barnen hem. Kul med lite omväxlade schema. Kan bli lite segt ibland att bara ha lillkillen hemma eftersom han har sina tupplurer och allt det där. När man har alla tre är det fullrulle hela tiden.

Förra gången jag var i DC, som sagt var, det regnade en hel del.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback