söndag, 10 juni

Helgen går mot sitt slut, eller jag har hela söndagen kvar men det känns som den nästan är slut. Idag ska jag och Jessica åka och titta på mitt äldsta värdbarn när han spelar baseball. Ska bli kul att se honom spela och han blev jätteglad när jag sa att vi skulle komma och titta. Senare får vi se vad vi hittar på. Vi tänkte lägga oss och sola men det är redan upp mot 31 grader ute och väldans kvaft så känns inte så lockande att lägga sig utan en pool.

Igår hade hängde jag hemma hos Flo och hon har pool så det var hur skönt som helst. Vi gled runt på madrasser och bara njöt av att vara lediga. Jag hann även med att titta på Tyskland-Portugal med tyskarna så de blev glada när tyskland vann. Senare på kvällen så var jag och Jessica bjudna på en studentfest hos Haley. Så vi åkte dit, nervösa för vi visste inte vart hon bodde sen visste vi att alla skulle vara amerikanare. Det är skillnad att träffa värdfamiljer för det fattar att engelskan inte är helt perfekt. Tycker ändå det gick hyfsat, dock satt vi mest tysta då de prata hur snabbt som helst och bytte samtalsämne hit och dit precis som man själv gör med sina vänner på fester. Så det var svårt att flika in något men det var kul iallafall, haha.

Och juste, i fredagskväll gick jag, Jessica, Flo och Charlotte ut i West Chester. Ingen var 21 men vi gick dit halv nio och vakterna kommer nio och efter det antar de att alla därinne är 21. Sweet för oss! Så vi dansade och skrattade åt amerikanarna som vanligt. Vissa dansar inte utan de pysslar med något annat...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback