somebody that I used to know

Kände att det var dags att ge er alla en update på vad som sker i mitt liv. Egentligen har det inte hänt så mycket. Har umgåtts med så många vänner som möjligt. Tog en fika med Lovisa och SofiaM igår och då sa jag även sagt hejdå till Lovisa för det här året. Försöker att se alla hejdån så positivt som möjligt. Istället för att tänka aha vi ses om ett år så tänker jag att vi hörs i snart.

Mer då.. Önskar jag kunde säga att jag börjat med packnigen men nope, har endast tagit ner väskorna. Haha. Ett steg framåt iallafall. Idag var jag iallafall och kikade in i SofiaRs nya lägenhet. Kommer bli kalas. Fast nu hade hon inga möbler men blir nog toppen.

Idag längtar jag tillbaka till värmen otroligt mycket. Får se om jag besöker Thailand snart igen. Skulle vara underbart men finns så mycket jag vill se så vi får se om jag kommer tillbaka hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback