onsdag, 19 december

Domedagen närmar sig.. Ganska så komiskt, två år sedan så var alla jätterädda för den 21 december. Jag var till och med rädd av tanken att vara här det datumet. Nu två dagar innan så bryr sig ingen om det? Men bra det, tänk om alla hade haft panik nu. Vilket kaos det skulle va. Och om jorden går under så får vi hoppas att det går snabbt! Haha.
 
Slog precis in alla julklappar. Min värdmamma sa att jag skulle bara köpa något litet men blev en hel del. Köpte lego till min äldsta, nagellack och manikyr kit ala hellokitty och en prinsessbok till min värdtjej sen till minstingen köpte jag en bil och playdo ala elmo plus de ska alla få en hexbug. Är riktigt nöjd med mina presenter faktiskt! Kan skriva ut det här för de läser inte min blogg plus de förstår inte svenska. Haha. Vågar dock inte skriva ut vad mina värdföräldrar får för det är en minimal chans att de kanske läser detta med hjälp utav googletranslate, haha.
 
Det roliga var att fyihelvete vad illa det gick att slå in paketen. Tror aldrig jag slagit in paket innan. Höll på skit länge, pappret blev vitt för man knögla för mycket så fick man börja om, pappret blev för litet ect. Sen så blev jag skitnöjd med ett paket, vänder på det och då sticker det ut en liten grej från leksaken. Vafaaaan. Haha. Satt i 1 ½ timme. Men nuså, nu är jag klar .Ser inte bra ut för fem öre men strunt samma. Haha. Sen sista paket så insåg jag hur man skulle göra för att få till kanterna på paket, perfekt sådär till sista paketet.
 
Tittade även på sista gossip girl avsnittet ever. Grät såklart!! Blev chockad/besviken/glad. Men är nöjd ändå.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

hahahaha, nej nu fick du allt ge dig ut och köpa julklappar själv, och din mamma eller pappa kunde inte hjälpa dig slå in ;) vilken tur att du får lära dig göra lite själv! ;))

2012-12-20 @ 18:00:12
URL: http://sofieebredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback