tisdag, 11 december

Planerna för min sista månad blir bara klarare och mer planerade för varje dag som går. Så sjukt spännande och kul det ska bli. Ska vara borta över en månad med bara handbaggage då det kostar 25 dollar varje gång du checkar in din väska och jag kommer flyga tre gånger vilket blir 75 dollar vilket är runt 500kr vilket jag inte har råd att spendera på endast baggage så handväskan it is! Man får ju ha två väskor dock, så jag kommer ha en ryggväska plus en liten rullväska så det ska nog gå bra.
 
Idag kom tomten förbi också, på en brandbil. Fatta inte vad som hände när jag hörde syriner i flera minuter så när jag ska knata över till Flowrence så ser jag tomten upp på taket. Barnen blev jätte exalterade och sprang ut och ropade "hej tomten" och vinkade för glatta livet. Så sött! En kul grej var ikväll när jag skulle gå hem från Flowrence och hennes värdpappa är ute i garaget och vi börjar småprata. Så säger han "men va, hur kom du hit?". Ja jag gick säger jag. Tar kanske fem minuter att gå. Han säger då "Flowrence, ta bilen och kör henne hem, det är för kallat för henne att gå". Gud vad vi skrattade i bilen. Vi kunde inte ens säga nej typ för han insisterade. Amerikaner, kan inte ens gå 500 meter lixom.
 
Nu ska jag hoppa till sängs, imorgon ska jag och Malinn till Longwoodgarden för att titta på all julbelysning. Så ska ta med kameran så jag kan bjuda på lite kort för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback