onsdag, 26 december

Barnen har skollov nu vilket innebär alla tre barn hemma hela dagarna, känns som de alltid är hemma från skolan. Haha. Idag var de även trötta och sjuka. Som tur var fick vi lov av min värdmamma att de fick kolla TV och spela Wii hur mycket som helst. Annars brukar det vara 30min på veckodagarna. Det bästa idag är att mormorn har dem i kväll vilket innebär att de lägger sig tidigt = glada barn imorgon! Just nu är det storm ute också, så jag bestämde mig för att ta en varm dusch, tänkte skriva lång också men nej, långduschar är inte riktigt jag. Ska precis slå på en film och sen bara ta det lugnt här i min ensamhet. Gött.
 
Snart nyår också, håller på att smida planer med mina vänner här i USA. Känns så typiskt, har blivit väldans tjat med några nya aupairer. Gör det ännu jobbigare att åka hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback