måndag, 24 december

GOD JUL SVERIGE!
 
Någon som hann läsa mitt deppinlägg från igår? Såfall så ber jag om ursäkt. Var på sjuk dåligt humör igår och skrev här, aldrig bra, Så jag gjorde som jag skrev i inlägget, jag bet ihop och körde vidare. Sånt man får göra ibland.
 
Hur var julen hemma? Antar att ni fick en vit jul? Verkar som vi kan få en också. Nu på kvällen började det snöa och imorgon firas det då jul här. Ikväll ska jag åka med vfamiljen och käka middag hos min vpappas brors hus.
 
I helgen då. Har mestadels hängt med Linn. Vi har lagat knäck och tacos, båda blev svingott. I lördags kväll åkte jag till Sophie och där var även Malinn och Isabella. Vi lagade mat och bara umgicks. Vi spelade in några riktigt roliga videos, hahah. Gud vad vi skrattade. Sen somnade jag så sjukt skönt i världens skönaste säng.
 
Nu måste jag sätta fart dock ska strax iväg och jag ser förjävlig ut. då jag var ledsen igår, sov dåligt sen grät jag när jag skypade med familjen och släkten på morgonen. Två känslosamma dagar vilket tar på krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback