lördag, 29 december

Dream big or go home
 
Jadu, drömma kan jag ju säga att jag gillar att göra. Jag ligger just nu och kollar sista minuten, 12 000:- till Thailand två veckor, inte helt fel. Skapligt sugen blir man. Jag har för mycket drömmar och planer alltså. Jag vill åka och hälsa på Lina i England i mars, vill då även hälsa på tvillingarna Nylén, jag vill åka till Flowrence i två veckor och då har vi tänkt att vi ska åka till Paris och Milano. Hon bor nära båda dessa städer, hur avundsjuk blir man inte? Jag vill även åka i sommar en till två veckor med mina vänner festa, slappa och sola. Sen vill jag åka iväg en längre tid till hösten. Jag var även iväg och shoppade idag.. Kan även tillägga att jag ska besöka Hawaii, L.A, San fran, San diego, Las vegas och Miami innan jag ens kommer hem till Sverige. Det där med att drömma ja... Så min plan är att köpa en trisslott och vinna 200 000. Så hur stor är chansen att jag kommer göra det, ungefär 0.1 skulle jag väl tippa på.
 
Detta är bara ynka få bilder från några utav mina resor, sen har jag 100 tals bilder från mitt år här. Behöver jag ens säga att jag älskar att resa?

Kommentarer
Postat av: julia

ja åh, du måste hit och hälsa på ju :D

Svar: ja skulle vara jättekul! :)
johannathuresson.blogg.se

2013-01-09 @ 20:33:46
URL: http://doublethefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback