söndag, 26 augusti

Igår så skulle jag och Flow ha en lugn hemmakväll men det blev middag och utgång istället. Hade hur kul som helst. Var den bästa utgången i USA helt klart. Skolan har börjat igen så alla studenter var tillbaka vilket gjorde att det var helt proppfullt på dansgolvet.
 
Träffade även en ny aupair i lördags och hon berättade att hon varit i New york och när hon gick på gatan så blev hon stoppad och tillsagd att hon inte fick gå på den gatan för de skulle spela in gossip girl. Hon skickade bilderna hon tog på skådespelarna och måste jag säga att jag skulle göra vad som helst för att få vara i hennes skor?!? Sofie, Julia, Matilda och Amanda förstår nog bäst utav alla varför...
 
När ord inte räcker till.. Hahah
 

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha!

2012-08-27 @ 13:24:52
URL: http://juliagustavsson.blogg.se
Postat av: sofiebredell

hahahaha, fyfan johanna. jag skulle dock vilja se en annan skådespelare ur den serien så jag dömmer dig inte! ;D

2012-08-27 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback