fredag, 31 augusti

Sista veckan med alla tre kidsen hemma är nu slut. Tretton veckor har gått med alla tre hemma hela dagarna. Det har varit tufft, jag ska inte ljuga och jag har längtat till denna dag men nu med facit i hand så har det varit tretton riktigt roliga veckor. De två sista veckorna hade de inget camp överhuvudtaget så vi har åkt och gjort massa skoj. Idag tillexempel åkte vi till ett stort hus med massa skoj inuti, typ som buslandet. Det som ligger i Norrköping, heter det buslandet? Busfabriken kanske? Hur som helst. Alla tre, eller fyra, hade jättekul. Vi sprang runt och åkte alla rutschkanor och allt som erbjöds. Min lillkille är modig, han skulle minsann åka alla han med.
 
Nu ska jag bege mig till New york och där ska jag gå på electric zoo festival. En jättestor housefestival. Kommer bli gryyymt. Yey. Är långledig denna helg, måndag är en röd dag så då behövs inte jag. Oh, glömde nästan. Igår
var jag på en football match. Fatta inte så jättemycket men the eagles vann så det var ju kul! Haha. Bäst var när the eagles gjorde en touchdown, fyrverkerier och cheerlederna sprang ut och började dansa. Det kom även ut 4 killar med flaggor och sprang och vifta. Skratta lika mycket varje gång. Samtidigt spela de en sång som alla sjöng med i.
 
ä
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback