Studenten

Lördagen den 11 juni kommer garanterat vara en svår nöt att knäcka. Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv. Fullfräs från klockan sex på morgonen till klockan tjugo i fyra morgonen efter. Under dessa, vad blir det, 22? timmarna mådde jag så sjukt bra. Champange frukosten var trevlig, stadsparken va lite segt men jag fick ett stipendium för bra studier i mitt program, sen blev det massa kramar med släkten. Efter det öste vi sönder på flaket som var bland det roligaste jag gjort. Hem på studentskiva, öppna paket och sova en stund. Välbehövligt. In till katrineholm igen för lite klassfest och sedan safiren som var grymt!! Jag och sofie gick loss på dansgolvet tillsammans med resten av katrineholm. De som inte var där lär ångra sig för tror aldrig det varit sådant drag på safiren som det var i lördags. Jag hatar att studenten är över för det här har varit den bästa tiden i mitt liv. Kommer sakna mig klass också. Lägger upp lite bilder imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback