24 juli 2011

I torsdags bokade jag och tre vänner en resa till Turkiet, Alanya den 29 augusit. Det är jag, Lina, Julia och Sofie som packar våra väskor och drar för att ha en sjukt bra vecka och bara må så bra man bara kan och så kul man bara kan tänka sig. Kommer alltså från och med nu längta som tusan tills vi sitter påväg till Turkiet.

Känns som allt i min blogg handlar om hur bra jag mår, mina fina och mitt jobb. Fast det är ju mitt liv så det är väl det min blogg ska handla om. Fast ibland mår man inte alltid bra, det kan ingen göra. Några av mina vänner har varit ledsna och det gör mig ledsen att se de jag tycker om bli sårade och må dåligt. Den senaste tiden har även en person som jag tyckt så himla mycket om bara sjunkit mer och mer i mina ögon. I lördags var inte en bra dag alls, tur att jag visste direkt vem jag skulle höra av mig till, som jag visste skulle förstå hur jag kände mig och vad jag behövde höra för att komma upp på banan igen. Och sen får jag ont i magen så fort jag tänker på det hemska som hände i Norge. Känns helt sjukt och overkligt, kan inte ens tro det är sant. Kan säga att det känns skönt att veta att jag förhoppningsvis kommer iväg ett tag i höst/vinter. Vet inte riktigt än hur det blir och vart jag ska men det löser sig alltid. 


Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2011-07-26 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback