11 april 2011

Sista praktikveckan nu. Snart påsklov. På fredag är det studentfest. Borde va skit glad och längta men det enda jag längtar till är 11 juni. Förut har det skrämt mig men nu vill jag bara dit. Kommer va den bästa dagen någonsin. Har alltid sagt att jag kommer gråta för jag kommer vara ledsen över att nu är allt slut men nu är det tvärtom. Kommer gråta av lycka att skolan är slut. Känns bra faktiskt.

Smider upp en massa reservplaner för hösten. Kommer bli kanon. Okej, hitills har jag bara kommit på en men är på G med en till. Påtal om något helt annat så måste jag hitta bal och student skor snarast!! Har klänningar klart men behöver ett par dojjor som jag kan spatsera i såklart. Får åka med mina klasskompanjoner någon dag. Julia? Emelie? Sugna?

 


Kommentarer
Postat av: julia

jag var sugen tills jag såg din bild och förstod att du ville göra mig avundsjuk så nu vill jag inte länge :) hihi. (skojar)

2011-04-11 @ 21:18:52
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback