gårdagens bästa

En grej som hände när vi drog hem bjöd oss alla på ett gott skratt. Vi blev omkörda av en bil på motorvägen och så vinkade dom åt oss. Sofie skriker; kör om igen! Sofia gasar upp och försöker komma om. Jag förväntar mig att se ett gäng unga, snygga killar med icke, där satt det två killar som inte var allt för fina. Kanske inte låter så roligt men vi skrattade och skrattade. Vi åkte om varandra tre-fyra gånger och varje gång skrattade vi lika mycket. En annan rolig grej var att ett par ungar förstörde för oss och jag blev skit sur och sa nått om tjejens mössa. Det skrattade vi åt ett bra tag med.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

HAAHHHAHAHAA, SKÖNASTE BILRESAN!

2010-05-23 @ 18:44:51
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: johanna - sofie

och sen när mitt hår fastande efter jag vinkade! hahaha :D:D

2010-05-23 @ 19:00:02
Postat av: Fia

Hahahaha galen dag o ännu galnare bilresa! :D

2010-05-23 @ 19:09:10
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback