för mycket fritid..

Sommarlovtestet

Ditt namn? -  Johanna
Födelseår? - 92
Hur lång är du? - 1.69
Dina första tankar när du vaknar av väckarklockan? - vad händer? vem är det som pratar?
Är du hungrig? -  dum fråga, jag är ALLTID hungrig.
Vad är du bra på? - för mycket!
Har du några husdjur? - små fiskar som snart är utdöda
Vem vet mest om dig? - jag själv antar jag?
Vad vill du ha just nu? - lite pigghet skulle sitta fint
Har du körkort? - nej, är inte 18 år än så är lite svårt
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - erik
Pepsi eller Coca cola? - coca cola
McDonalds eller Burgerking? - McDonalds, billigt och bra, passar mig och plånboken fintfint!
Sjunger du? - yes, uppskattas tyvärr inte av andra
Vad har du för skostorlek? - 37
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? - nej, det räcker gott och väl med en åt gången faktiskt!
Vill du gifta dig? - inte tänkt så långt
Kommer du överens med dina föräldrar? - oftast
Din hårfärg? - blonda slingor
Skorna du hade på dig idag? - vita tygskor
Kläder du har på dig? - linne och mjukisar
Hur svarar du i telefonen hemma? - hej det är johanna
Hur svarar du i mobilen? - vad vill du? eller tjo
Sov du ensam inatt? - nej :)
Vad gjorde du kl 08.00 imorse? - sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? - låg och kollade på bee movie, väldigt bra film! ; )
Vad var det senaste någon sa till dig? - sätt i dom då
Godaste glassmaken? - daim eller polka annars får det va
Vad ser du om du tittar till höger? - bastu och dusch
Vill du ha barn? - inte nu men kanske senare
Längtar du till din nästa födelsedag? - nej, för det innebär att alla mina vänner snart fyller 18...
Är du snäll? - aldrig
Är du blyg? - kan hända
Har du bråkat med någon idag? - har säkert bråkat med matilda, eller?
Är du sugen på något just nu? - en kall cola och lite chips hade inte varit fel

 

och nu då...?


Kommentarer
Postat av: arg syster

det är mina fiskar inte dina : O

2009-07-12 @ 19:36:35
URL: http://mthuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback