this means war

Måste börja inlägget med den här texten, hitta den på Julias blogg. Vet inte om hon skrivit den själv eller om hon hitta den någonstans men i vilket fall gilla jag den;

"You get a strange feeling when you're about to leave a place. Like you'll not only miss the people you love but you'll miss the person you are now at this time and this place, because you'll never be this way ever again."

Tror det är det som skrämmer mig med att vara borta så länge. Hur kommer jag vara som person när jag kommer hem? Kommer jag och mina vänner glidit ifrån varandra så mycket att vi inte kommer va lika nära som vi var? Kommer det ens finnas kvar några hemma eller har alla flyttat när jag kommer hem?

Igår kväll så gick först jag, emma, sina och kim på bio. This means war, den bästa filmen jag sett på länge. Skrattade nästan hela tiden. Så den tycker jag alla där hemma borde se. Efter filmen åkte emma hem och vi andra åkte och käkade, mötte även upp en finsk tjej där som heter Rosa. Idag ska jag skypa lite med mor och far sen tänkte jag ta en promenad runt området, är lite orolig för att inte hitta tillbaka men känner för att få lite frisk luft. Senare idag så åker vi förhoppningsvis på en shoppingtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback