15 juni

Kommit på att det är sjukt vad man kan längta tills vissa saker. Jag längtar alltid för mycket till saker. Har längtat sen förra året då jag kom hem från p&l 09 till det här årets p&l. Jag längtar tills jag fyller 18, jag har börjat längtat alldeles för mycket till studenten. Det är ett helt år kvar. Förhoppningsvis går det året som blixten. Fast vad ska jag göra efter studenten? Den frågan gör så att jag inte längtar lika mycket. Till midsommar längtar jag också. Den helgen börjar bli planerad nu och det känns väldigt bra. Pojkvännen på fredagen och vännerna på lördagen, helt perfekt. I morgon blir det grillning med mina bästa vänner och på fredag blir det även utgång med dom. Bättre kan det inte bli. Det som känns lite jobbigt är att jag jobbar på lördag. Men det ska nog funka. Börjar trots allt tolv. Är ändå ganska kul att jag ska jobba, har inte gjort det på en månad nu så behöver komma in i det igen.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hela livet är ett disco Johanna! ;) <33

2010-06-16 @ 08:04:03
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback