16 mars

Jag skrev ett långt inlägg här för några dagar sedan men det kom visst aldrig upp....

Jag har iallafall vart och besökt en av de andra öarna här, sao vicente. Åkte tillsammans med Isabella såklart! Två dagar och en natt. Hur mysigt och kul som helst, kul att se lite nytt än endast lilla Sal och Santa Maria. 

Igår hade vi kick down. Känns som det  nyss det var kick off. Den här säsongen har bara swichat förbi. Vi åkte först och tog team pictures på kite beach sen spelade vi paintball. Vi var 8 mot 8 och det var så sjuuuuukt kul. Jag var grym, hahah. Tog ut hela det andra laget (förutom 1) helt på egen hand. Lite tur såklart men ändå! De skratta åt mig för jag var så nöjd. Sen började även de som höll i allt att skratta åt mig för jag blev skjuten så många gånger. Har tre bulor i huvudet och stora röda märken på kroppen. Så värt det. Sen var det middag och lite prisutdelning från säsongen! 

Idag börjar jag inte förens kl 14 så tog sov morgon. Vaknade kl 9 av att mina grannar hade väldigt högljutt sex... Väggarna i lägenheten är väldigt tunna så lät nästan som vi var i samma rum. Trevligt! Jag tänkte lägga mig vid poolen  en stund innan jag börjar, men nu vet alla ni där hemma att jag mår bra. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback