2 juli

Vart ska jag börja? En månad har gått sedan sist och det har hänt otroligt mycket, såklart. Jag har verkligen börjat trivas här och har hittat min grupp av människor jag trivs allra bäst med. Helt underbart. Tillbringat mycket tid på gymmet, stranden och såklart jobbet. Det har även blivit fler besök på den ökända bargatan nu när högsäsongen dragit ingång är det betydligt roligare där. Det är inte allt för varmt än heller vilket är skönt, så jobbigt att vara svettig i uniformen. Haha.
 
Det är även snart dags att söka till vintern också, den 24 söker vi. Och vad tusan ska jag söka? Ibland är jag bestämd och vet exakt vart jag vill men sen ändrar jag mig. Tror alla destinationer varit uppe på listan över tänkbara önskemål. Och nu har min bästa Marielle fått postion som manager för RIU hotellet på Boa Vista och hon är väldigt envis med att jag ska komma dit som guest relation i hennes team. Det vore sjukt kul så ni finns även det som alterntiv. Mamma, pappa och Matilda, vet att ni inte så gärna vill dit men tänker på mig själv nu ;)
 
Jag har så mycket att se fram emot de kommande veckorna. Den 19 kommer Sandra hit, den 22 kommer Isabella och därefter Matilda den 16 augusti och sen väntar två fullspäckade semesterveckor som innehåller Agnes och Angelica. Därefter varvar vi av med mina två älskade föräldrar. Och då är vi inne på mitten på september och då är säsongen slut och det börjar bli dags att åka vidare. HUR SJUKT?!
 
Det blir iallafall garanterat en vintersäsong till för mig. Sverige lockar ännu inte, vilket även gjorde att jag inte kommer hem på min semester denna gång. Mosters hjärtat svider ordentligt såklart, skulle väldigt gärna komma hem i tre-fyra dagar för att få träffa dem men det gick helt enkelt inte ihop sig denna gång. De vet, och även deras fina mamma, att de är så saknade!!
 
Imorgon är det jobbdags igen som vanligt så ska faktiskt sova tidigt ikväll så jag kan vakna upp pigg och glad! Tänkte även kika runt på resor här i Grekland till mig och Matilda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback