16 februari 2015

Vill börja med att skicka hem massa grattis kramar till min stora syster Matilda som fyller 24 år idag! 💖💖

Sen sist här på Sal har det gått på som vanligt. Jag har fått reda på att jag kommer åka härifrån bland de första vilket känns sjukt jobbigt. Drygt en månad kvar bara. Tiden går så fort så det inte är sant! Stanna tiden tack. 

I lördags var det karneval här. Vi var en av de få som fick tag på t-shirts. Alla ville ha en för då får man gå med i paraden. Jag hade inga förväntningar, tänkte att vi kommer väl gå med bakom några som dansar och sjunger. Riktigt så var det inte. Längst fram var det en stor lastbil med ett band och så gick man bakom och dansade, hoppade, sjöng, drack, satt ner, sprang. Alltså det var så sjukt kul. Den började klockan tolv sträckan den åkte tar vanligtvis 5 min att gå men denna gå g tog det 3 timmar. Sinnes. Sen fortsatte festen på en klubb. En kul kväll som jag aldrig kommer glömma! Kom hem kl 5 och somnade direkt, helt slut efter fem timmars dansande. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback