söndag, 20 oktober

Den 18 januari blev min fina storasyster och hennes Roberth föräldrar till en urgullig liten Noah! Så nu är jag en väldigt stolt moster. Längtar tills jag får komma hem och gosa med honom!! Har skypat med dem fredag, lördag och söndag. De är fortfarande kvar på BB så jag håller alla tummar och tår att de ska få åka hem i morgon.

 

Idag har jag inte varit på topp men tog mig i kragen och åkte iväg till rollerskatet stället, jag var där i början av året om ni kommer ihåg, idag kom ett 10tal aupairer och vi höll på i flera timmar och skratta åt varandra. Jag var hyffsad förra gången vad jag minns men denna gång, JISSES, vad jag var dålig!! Sämst kan man även säga. Men mycket skratt blev det iallafall. 

 

Nu precis kom min lillkille in och blåste på sin hand = slängpuss. Sötisen. Han var inne för en stund sen och gav mig kramar och pussar. Lillakillen som blivit så stor. Han är den personen som kommer vara absolut jobbigast att säga hejdå till. Älskar mina andra två värdbarn men lillkillen har varit med mig varje dag måndag till fredag sen jag kom hit och våran relation har blivit väldigt speciell.

 

Imorgon kommer Jonna till USA, jag hoppas hon kom ihåg de två chocklad kakor som hennes mamma sagt var till mig. Önskade även lite lösgodis men hon berättade att hennes väskan var överfull så förväntar mig inte för mycket ;) Fattar dock inte vad jag sysslade med när jag packade för mitt år. 17kg och halvfull väska. Hmmm. Vissa har med sig två stora fulla väskor lixom. Jag och packning...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna. Nu är min kära dotter på väg till dig och JAG kan lova att hon har packning som heter duga. Ta Nu väl hand om henne och ha ett härligt avslut på ditt år. Kram marita /jonnas mamma

Svar: haha, hon berätta att hon hade övervikt så hon var tvungen att ta ut saker! :) Barnen är jätte exalterade över att få träffa henne och jag ska ta väl hand om henne! Kram!
johannathuresson.blogg.se

2013-01-21 @ 08:56:45
Postat av: Emelie

Haha, åh!! Vi var ju grymma på rollerskating förra året! Vad hände?? Vad roligt! :D

Svar: Hahah, jadu. Jag föll nästan så blev skitskraj.
johannathuresson.blogg.se

2013-01-21 @ 16:27:33
URL: http://elisabethemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback