fredag, 23 november

Så var svarta fredagen över. Vid halv elva hämtade Manuel upp mig så åkte Holly, Sarah, Melina, Flowrence, jag och Manuel till KOP. Jag, Melina och Flowrence bestämde oss för att dra till Victoria Secret. De öppnade tolv så vi stod i en kö i ungefär en timme. Sen öppnades porten och folk blev helt galna, börja skrika och knuffas. Jag och Flowrence titta på varandra och sa "lets do this". Så började vi också skrika och puttas. Haha, skrattade så sjukt mycket. När jag väl kom in var alla bra dealer borta. De första 20 pers som kom in måste roffat åt sig allt för jag var kanske den 40e som kom in. Inte så schyst. Sen börja alla typ riva och slita i allt som fanns fast det inte ens var på rean. Så himla knäppa. Sen gick vi runt till alla affärer och det var inte så jättebra reaor som jag hoppats men det var kul ändå. Köpte ett par stövlar för 200 dollar, vilket är 1400 kr typ. De var skitsnygga men känner att jag kan hitta snyggare för billigare så ska åka och lämna tillbaka dem imorgon. Till och med min värdmamma sa att det var dyrt, haha.
 
Nu ikväll gick jag ut på middag med Linn och Lena, är dock hemma tidigt ikväll för vi kom hem runt 3:30 igår efter våran shopping natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback