söndag, 6 maj

6e april idag, vilket innebär 3 månader i USA. Vilket också innebär att 1/4 är avklarat. Eller ska man säga avklarat? Jag och Jessica prata om att vi faktiskt varit här i tre månader och att vi måste sätta fart med att göra saker även fast vi gör saker varje helg känner man att man vill hinna med så mycket. Resandet var ju faktiskt en av de största anledningarna varför jag åkte hit.

Vet inte om jag berättat, kan inte hitta det någonstans iallafall, om mina planer för de kommande helgerna? I vilket fall så tänkte jag dela med med mig. Nästa helg kommer Sandra Johansson hit för att tillbringa en helg i Philly. Helgen efter det åker jag förhoppningsvis ner till Emelie (Washington) sen helgen efter det (nu är vi inne på sista helgen i maj) ska jag med Jessica och hennes värdfamilj till ett strandhus i Avalon, NJ. Där kommer jag få en långhelg, det är garanaterat att jag är ledig på måndagen och förhoppningsvis är jag ledig fredagen med. Där ska vi se en konsert med Pitbull, shoppa i alla outlet butiker i Atlantic City och bara umgås och ha det bra.

Idag åkte jag och Jessica med hennes värdfamilj in till Philly för det var ett jättestort lopp där. Hennes värdpappa skulle springa så vi hjälpte värdmamman med alla barnen (hon har också tre små). Tyvärr hade jag min magvärk som jag får tittsomtätt och avslutade vår brunch med att kräkas på gatan när alla kunde se. Vad är det för fel på mig, varför spyr jag alltid på offentliga platser?! Snart kommer jag inte ens skämmas för jag är så van vid det...

Igår var det cinco de mayo här, eller jag överallt men här firar man det, så jag, Jessica och Flowrence åkte in till West chester, käkade lite och vi fick stanna inne på klubben utan problem så vi stannade kvar och dansade en sväng. Vi var väldigt trötta och eftersom vi visste att vi skulle upp tidigt dagen efter gav vi oss ganska så snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback