torsdag,8 mars

Sen jag kom hit så har jag hostat. En sån där jobbig hosta som gör så att man ligger vaken om nätterna och om jag skrattar så får jag en hostattack istället. Nu har den dock blivit bättre men igår så mådde jag dåligt igen. Är inte så ofta jag är sjuk och såklart är jag det när jag kommer hit. Iallafall, igår mådde jag illa som tusan. Visste att ett av barnen och mamman hade mått dåligt dagarna innan sen så spydde även lillkillen i tisdags. Tänkte inte mer på det utan börja jobba 13:30 (skulle jobba kväll). Sen åkte jag iväg för att hämta upp de två äldsta från skolan. Det slutade med att jag kräks i bilen... Över hela mig själv och i bilen. Inte det fräschaste jag varit med om.. Så jag fick åka hem, duscha, städa bilen och sen ligga och vila i två timmar. Jobbade som sagt var kvällen och det gick hyffsat. Barnens mormor var med och hjälpte till som tur var.

Nog prat om äckliga saker.. Ikväll var jag över en sväng till Emma/Emelies hus och tittade/hjälpte till att baka kanelbullar. Resultatet blev bra. Fick med mig några hem så bjöd min värdpappa på en (alla andra sov som stockar i soffan) och jag tror han gillade den. Imorgon åker hela familjen iväg på semester så jag får långhelg. Ska försöka knäppa massa kort i helgen så det blir lite roligare att kika in här på bloggen + det kommer va kul för mig att ha minnena sparade på kort sen.

Ojustja, idag var det sol och 20 grader här. Jag klagar inte! Nästan sommarvärme. Undra hur det blir om några månader?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback