torsdag, 29 mars

Herremingud, imorse var det kaos. Kylskåpet ekade tomt, värdföräldrarna var sena till jobbet, ett av barnen var dålig i magen, en av dom hann inte till toaletten, plötsligt ser jag att lillkillen käkar något brunt, japp han hade varit nere i blöjan och grävt och funnit sig något gott att tugga på, tyckte han. Som tur var ordnade allt upp sig. Som det alltid gör. Jag kommer vara superdupermega stresstålig när jag kommer hem.

Idag kom min kamera på posten, woho. Nu ska jag bjuda på massa bilder, eller ja när jag laddat den och tagit lite kort såklart. Fick även veta att jag får en hel del tillbaka från skatten, ännu mer woho. De ska jag leva loppan för här borta. I morgon är sista dagen med alla tre barnen, high five till mig själv att jag klarade dessa två veckor. Har faktiskt njutit ut av det, har varit jättekul att lära känna mitt äldsta värdbarn ordentligt eftersom han går i skolan annars. Men måste erkänna att det ska bli väldigt skönt att skolan börjar nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: moster

Allt ordnar sig.Skönt att veckorna med alla barnen hemma gått bra. Kram Moster

2012-03-30 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback