torsdag, 22 mars

Känslan som uppstår när jag varit off en timme och sedan kommer ner för att äta och B, ett år gammal, spricker upp i världens leende och springer mot mig och vill bli upplyft. Han lägger huvudet på min axel och vill verkligen inte bli nersläppt igen. Kan påpekas att både mormor och mamma var i rummet samtidigt.

Som jag sagt förut så knallar dagarna på här borta. Det är snart redan helg och i helgen beger jag mig till USAs huvudstad Washington. Alla berättar om hur otroligt vackert det är där när körsbärsträdena blommar och allt såndär. (Tror det är körsbärsdträdena iaf). Jag åker med två svenska tjejer, Emelie och Jessica sen ska även en tysk tjej med, Verena. Kommer inte kunna ta några kort för min kamera fick sig ju som sagt var en omgång i tvättmaskinen. Fina föräldrar som man har så ligger det nu en kamera från Sverige påväg över till mig här borta på andra sidan atlanten.

Nu kommer snart Emelie och hämtar upp mig. Vi ska åka och köpa chips och gräddfil. Fick ett paket från Sverige förra veckan med mina jeansshorts plus massa gott bland annat mina favorit dippsmaker. Haha. Har jag redan berättat det här föresten? Skitsamma. (Känns som Sofie skrattar åt mig just nu pågrund av dippen...)


Kommentarer
Postat av: bredellen

som jag skrev på facebook, skrattar mer åt shortsen, för det är så typsikt dig. tjejen som inte kan packa ;)

2012-03-23 @ 00:13:13
Postat av: Anonym

Jag kommer ihåg känslan när du var liten och kom och kramades. Ha´det kul i Washington!/pappa

2012-03-23 @ 06:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback