lördag, 17 mars

Jag älskar hur varje dag bara blir lättare och lättare här borta. De två senaste dagarna med barnen har gått så himla bra. Hemlängtan är så gott som borta och våren är här. Kan knappast bli bättre. Något som gjorde mig väldigt glad igår var när min treåriga tjej sa; johanna, can we be best friends forever and ever? Såna saker gör mig så himla glad. Det väger upp efter man fått höra ett xantal gånger att jag är den värsta aupairen någonsin och att deras dag var bra tills jag hämtade dom tillexempel. I början var det tufft att få höra sånt men de är ju bara barn så man får ta det med en nypa salt.

Nu har jag fixat ett album på facebook med lite bilder om ni är intresserade att se lite bilder från min första tid i USA. Imorse var vi och käkade frukost på Starbucks, vi satt ute på uteserveringen i solen i bara linne och bara njöt. Så himla härligt! Imorgon är jag ledig hela dagen så hoppas på att alla mina planer går i lås. Nu ska jag kila över till Emelie.


Kommentarer
Postat av: Lina

åhh, va härligt att höra! :) blir så glad! :)))) jag har det också bra. barnen är så härliga, lilltjejen lär mig massa engelska. haha :D önskar bara vi var i samma land! <3 pussss

2012-03-18 @ 12:40:34
URL: http://liinapettersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback