fredag, 9 mars

Tänkte visa er vad jag shoppade här om dagen. Måste tyvärr erkänna att grejerna kommer från H&M.... Förhoppningsvis blir det mer shopping i helgen, Philly imorgon och sen kanske det blir king of prussia på söndag.

Idag har jag städat bilen, både själv och lämnat in den. Var stolt över mig själv, jag tog mig dit själv och lämnade in den och allt det där. När de lämnade tillbaka bilen så sa de "du hade glömt att stänga ett fönster". Så där sluta min stotlhet ganska så snabbt. Som tur var hade de torkat av inne så det var inte så jätteblött. Det var väldigt annorlunda att tvätta bilen här mot hemma iallafall. Man stod i en kö och sedan hoppa man ur sa vilken tvätt man ville ha. Så körde de in bilen i en hall där det var massa med människor och alla kasta sig över bilen sen var den klar på 10 min. Kosta bara 130kr.

Insåg att bilderna var urusla men orkar inte ta om. Köpte iallafall två biknis, en i turkost och en svart. Sen köpte jag ett par höga skinnshorts. Så ska mamma skicka mina två favvo jeans shorts hemifrån. (tänkte inte alls när jag packade). Nu är jag iallafall lite mer redo för Florida!




Kommentarer
Postat av: moster

¨Lyllos¨ som får åka till Florida.

2012-03-10 @ 09:59:02
Postat av: moster

¨Lyllos¨ som får åka till Florida.

Det var snygg färg på bikinin blir snyggt till solbrännan.

2012-03-10 @ 10:00:49
Postat av: sofiebredell

haha! du är ju skön i huvudet! du kan verkligen inte packa! :D ofta du åker till usa utan dina favorit jeans shots, ;))

2012-03-10 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback