fredag, 30 mars

Så var de två veckorna avklarade. En klapp på axeln till mig själv. Min värdmamma sa precis att nu är det bara två veckor kvar till Florida. Kommer gå supersnabbt tills dess också förmodligen. Längtar!!

Idag var det dock en lite jobbig dag eftersom lillkillen hade jättehög feber. Som tur var verkar det ha blivit bättre nu. Otäckt när så små barn får 40 graders feber.

Ikväll ska värdfamiljen ha middag för min värdpappa fyller år (hade jag helt glömt bort). Sen ska jag dra vidare till fridays och sen gå på bio, Hungerspelen ska vi se. Kommer bli jättekul att se den, har dock inga förväntingar eftersom jag med erfarnehet vet att böckerna oftast är bättre.

Imorgon ska jag äta frulle med Jessica sen ska jag hänga med Emelie. På söndag är det IKEA, köpa lite svensktkrubb är tanken. Måste dock erkänna att maten är borta i USA är skapligt gott det med. Det enda jag saknar är hemlagad mat. Mums, mammas lax, kycklingfile, tacos i ugn, amandas kycklingfile, matildas fläskfile... Okej, nu måste jag sluta tänka på det för min magen blev super sugen på alla dessa saker. Får koncentrera mig på kinamaten som står där nere och väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback