fredag, 2 mars

Idag är det fredag och jag har noll planer för kvällen. Idag var alla barnen lediga från skolan så just nu är jag ganska trött. Haha. På eftermiddagen kom dock min värdmamma hem och då åkte vi till ett ställe som heter jumpers där vi lekte i två timmar. Jag tycker sånt fortfarande är kul så gillar inte när jag nästan fastnar i rutschkanor eller när knäna börjar värka när man kryper på dem för länge.

Måste bara skriva i dett inlägg att jag är så himla glad att jag tackade ja till den här familjen. De är hur snälla som helst som de två senaste dagarna när jag inte haft några planer har det tagit med mig till deras restaurang de äger och idag fick jag följa med till en restaurang och äta. Ikväll åt jag svärdfisk för första gången, mums. De är också väldigt förstående och allt det där. Sen är de väldigt "normala", vet att många kommer till väldigt udda och speciella familjer. De har gett mig massa tips på vad de tycker jag ska se och göra under mitt år här. Ska försöka komma ihåg allting bara.

Imorgon är jag off, har skypedejt med mina föräldrar på morgonen sen får vi se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback