tisdag, 19 juni

Igår åkte jag på aupair mötet som innebar att vi skulle titta på volleyboll men väl där så fråga de om vi ville spela så jag hängde på i mina supertajta (:() jeans och converse. Superkul!! Ska lätt åka dit nästa måndag och spela lite. Insåg faktiskt att jag saknat att spela, dock var min karriär inom volleybollen otroligt kort och inte så värst framgångsrik men kul är det!

Idag var det jag och mina tre busfrön heeeela dagen lång. Gick toppen bra faktiskt. Imorgon har de camp sen kommer mormorn så imorgon kommer bli en bra dag också. Positivt tänkande gör mina dagar så mycket lättare. Ibland är det svårt att få fram något positivt men det finns alltid något. Nu ska jag ut och springa en sväng sen blir det kolla på Games of thornes, så himla bra!!

Låg precis och tänkte på vad som hänt med mig här. Jag köper massa klänningar och nu när jag bytte om till träningskläder, rosa tröja, rosa bh, rosa tofs, rosa hårband och en rosa vattenflaska?! Jag har blivit girlygirly. Antar att min lilltjej smittar! Hon blev skit glad när jag hade rosa nagellack, oh ännu en rosa sak som klär mig för tillfället. Jisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback