måndag, 23 juli

Insåg att jag inte uppdaterat på en vecka så kände att det var dags att uppdatera alla där hemma om vad som pågår i mitt liv här borta. Så, ännu en helg har passerat. Ja, det är helgerna som är roliga att berätta om. Veckorna ser i stort sätt likadana ut. Har jag berättat om hur mina veckodagar ser ut föresten? Iallafall så jobbar jag måndag-fredag från 7:30 eller 8:00 till 4:30 eller 5:30. Sen på kvällarna drar man ut för lite starbucks häng eller middag. När jag kommer hem kommer alla tycka jag är helknäpp. "Ska vi ses?" "Visst, ska vi gå till en restaurang för middag?" Eeeeh, inte riktigt så man hänger hemma. Haha.
 
I vilket fall, helgen. Fredagkväll drog jag på en födelsedagsmiddag i Exton, typ. Träffade en hel del nya människor som jag gick riktigt bra ihop med så det är ju alltid kul. Vi gick sedan på bio, Batman. Grymt bra. Var väldigt svårt att höra vad den ondekillen med masken sa ibland. Frågade tjejen jag satt bredvid och hon hade heller ingen aning. De enda utav oss som förstod allt vad han sa var de två som kom från Australien. Innan vi gick in i bion så kollade de igenom våra väskor pågrund utav massmorden i Denver. Sjukt otäckt.
 
På lördagen hängde jag och Jessica i hennes källare. Jag sov medan hon tränade. (Y). På kvällen åkte vi hem till Petronella, lagade lax och potatis och de drack men jag körde så jag var nykter. Surt sa räven. ;) På söndagen var det aupair möte. Vi åkte ner för en flod i en tube. Skit kul låter det men ack så fel. Floden var inte alls ström så det tog oss två timmar och ibland fick man hoppa ut och dra sin tube för det var så grunt. Haha. Men vi knöt ihop våra flytvästar så vi flöt ner tio tjejer ihop vilket gjorde det hela lite roligare.
 
Idag bokade jag och Jessica en weekend till NYC. Kommer bli alla tiders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback