måndag, 16 juli

Just nu älskar jag att var i USA. Positivt tänkande gör susen! Efter min semstervecka så var de första dagarna tillbaka på jobbet vääääldigt sega. Antar att det var för jag längtat till min semster så var den över på två röda. Men nu är jag tillbaka på banan och det är fullfart framåt. Haha. Idag kom även tjejen som ska hjälpa mig i sommar med mina tre energibarn. Jag trodde hon skulle vara här någon dag då och då men icke, hon ska vara här varje eftermiddag förutom torsdagar. Känns som en stor sten lyft från mina axlar. Det är 1 och ½ månad kvar av sommarlovet och jag börjar bli trött och barnen uttråkade. Ingen bra kombo! Men nu kommer alltså den här tjejen hjälpa mig, lite nya idér på lekar och skoj så det känns toppen.
 
Det känns så himla bra också för nu när jag varit här i snart sex månader så känner barnen mig. Min lillkille lyser upp när han ser mig, han vill att jag ska lyfta honom och han har börjat ge så gosiga kramar. Min tjej lyssnar så bra på mig nu och vi skrattar alltid så mycket ihop. Åh, fina barn! Förra veckan så var jag väldigt populär hos min lillkille, han sprang till mig istället för mamma när han var ledsen och när mamma lyfte honom så ville han till mig. Min värdamma sa då: om du fortsätter välja henne så skickar jag tillbaka henne till Sverige. Haha.
 
Måste även berätta om gårdagen. Vi bestämde sent på lördagkväll att vi skulle åka till Hersheypark, ett stort nöjesfält någon timme härifrån. Sagt och gjort, klockan åtta på söndagsmorgonen bar det av. G-R-Y-M-T kul. Jag och Jessica gav oss på alla berg-och-dalbanor. Parken hade ett 10-tal berg och dalbanor och vi hade som mål att ta alla. Skrek och skrattade hela dagen, vissa berg-och-dalbanor var gaaalna.  Vi slängdes hit och dit, upp och ner, spikrakt upp för sedan spikrakt ner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback