känner lyckan genom sorgen

Vad är det som händer, duggregn i januari. Det har regnat sedan jag vaknade. Inge vidare värst, jag som hade planer på att gå ut och gå. Eller vem lurar jag, bara skönt nu i och för sig för nu kan jag skylla på regnet. Haha.

Ringde CC nyss och frågade om de fått alla mina papper och japp, det enda som var kvar nu var att packa väskan. Herregud, när jag skriver och pratar om det känns det så overkligt men om exakt tre ynka veckor lämnar jag Sverige. Längtar så sjuktmycket, vill bara sitta på planet NU. Fruktar fortfarande att säga hejdå, vill bara ha det gjort på ett vis men på ett annat vill jag inte säga hejdå. Sista fredagen är det iallafall avskedsfest här hemma och då är det även kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback