25 januari

Min lilla sjukdom är påväg att ge med sig. Skönt, gillar inte att vara hes, hosta och ha ont i halsen. Vem gör det egentligen? Men med piller och med pulver har jag som sagt blivit bättre. Hade tänkt åka på filmkväll hos Lina ikväll igen men blev så trött och då känner man sig (iallafall jag) sjukare på en gång så jag låg och halvsov på soffan istället. Tittade på "Livet blir bättre" och ikväll handlade det om Anton Hysén. Tycker det är jättestarkt och bra gjort av honom att komma ut. Men jag tyckte ändå lite av budskapet försvann när han berätta att han och hans vänner mobbade en som var homosexuell när de var yngre från lågstadiet till högstadiet.

Tog precis hostmedicin som jag blir dåsig och darrig av. Men ska ju inte klaga, vissa får värre symtom. Så nu ska jag däcka i min säng. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback