20 januari

Usch, gillar inte att ha något jobb och pengarna bara rullar iväg. Har betalat färdigt på alla julklappspengar jag var skyldig (seg, jag vet) och nu hoppas jag att alla kostnader till USA är klara. Köpte presenter igår så hoppas på att kunna skypa med Julia (min kommande värdfamiljs nuvarande au-pair) för att se om dom blir godkända! Men de kan ju inte förvänta sig allt för mycket, jag har ju aldrig träffat dom och de måste få plats i resväskan. Har även börjat skriva en packlista och en lista över allt som måste fixas med innan jag åker. Känns skönt att listan blir kortare och kortare.

I morse gick jag och mamma upp tidigt och gick sedan ut på en långpromenad. Skönt att inte sova bort halva dagen som jag annars brukar göra. Nu är det iallafall helg och den är så gott som fullspäckad. Kuljul. Nu ska jag gå och lägga mig under en filt och titta på skidskyttet som börjar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback