15 januari

Jag gillar inte att helgerna går så snabbt..

Tog en ordentlig sovmorgon i morse iallafall. Två dagars utgång sätter sina spår. Fredagen spenderade jag med Sofie i Västerås där det mer var att puttas och knuffas än dansa på dansgolvet vilket var trist. Plus var att vi på något sätt gled in i VIP kön och fick gratis inträdé och garderob. Haha, ibland har man flyt. Lördagskvällen tillbringades hemma hos Liws med många glada ansikten. Skrattade och sjöng mest hela kvällen. Sen var det ungefär likadant på dansgolvet som i Västerås. Mest trångt och puttar hit och dit. Fast jag hade kul trots det.

Nu på söndag kvällen har jag varit på VOK fest och käkat pizza hemma hos syrran med hela familjen och så tittade vi på deras nya husdjur. De har som ett zoo i sitt lilla hus nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback