we are young/part of me

Ikväll var jag på min första Sturbucks kväll, det är något de som är i min LCC grupp försöker göra varje onsdag. Träffade några tjejer som verkade jättetrevliga så hoppas på att kunna hitta på något med dem i veckan som kommer. Idag tyckte jag det gick väldigt bra med lillkillen här så hoppas att det fortsätter gå bra för mig. Tror även jag lite mer koll på vad jag förväntas göra på dagarna och allt det där.

Förmodligen kommer ingen lyssna på dessa två låtar men lägger in dom här iallafall. ;) Den första är med bara för jag gillar den sen så är det Katy Perrys nya (tror jag). Tror att hon sjöng den första gången på Grammy awards i tisdags.




Kommentarer
Postat av: Tor-Leif

Bra musik, tack för tipsen!

2012-02-17 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback