starbucks onsdag

Idag gick allting så himla bra. Så idag är det än väldigt glad johanna som skriver.

Har kört tre överfulla tvättmaskiner idag så nu är all tvätt borta. Tvättade även lite egna kläder såhär på kvällskvisten. Tvättmaskinerna här är så stora så känns så larvigt när jag lägger in min lilla tvätt. Har även skypat med min fina familj, förstår fortfarande inte att jag inte kommer ha dem så nära på ett helt år. Känns overkligt. Fast idag är jag taggad på det kommande året. Vet att det inte finns något att hämta hemma just nu så varför ska jag vara hemma.

Nu ska jag gå ner och äta lite mat sen kommer Emma och hämtar upp mig sen ska vi på starbucks. Så ikväll går jag på vänjakt. Haha.

Snart ett år sen hela familjen var på Kap verde.

Jag och min älskade syster Matilda
<3


Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Härligt, hoppas du fick något napp på vänjakten.



Kronprinssan och Daniel har fått en flicka.



Älskar dig.

2012-02-23 @ 08:11:11
Postat av: matilda

naaw, älskar dig <3

2012-02-25 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback