onsdag, 29 februari

Fick mitt schema för nästa vecka där det visade sig att jag kommer vara ledig fredag-söndag + att jag är ensam här hemma de dagarna. Det negativa är att jag inte kan åka på någon längre trip för jag måste ta hand om hunden. Men det är okej, hoppas på att några vänner vill kommer över istället. Kanske laga tacos och ha en myshelg helt enkelt. Låter ganska så fint i mina öron.

Kommande helg ska jag jobba två timmar på söndagen sen bär det nog av till Philly. Emma ville åka dit en sista gång och sen kan det vara kul för Emelie att åka dit. Emelie är alltså Emmas värdfamiljs nya aupair, de bor bara två minuter bort. Hänger ni med?

Mina dagar rullar på här på andra sidan atlanten. På dagarna umgås jag med lillkillen och sen även de andra två. På kvällarna har jag mest hängt med Emma. Känns jättejättetråkigt att hon åker hem om två veckor!! Igår gick jag på en promenad med lillkillen och Emma. Behövde knappt inte jacka. Idag öser regnet ner dock. Men våren är påväg, helt klart. Sen spelade jag baseball med de två äldsta och lilltjejen på tre år träffade bollen för första gången. Hennes leende var gick från öga till öga efter det.

Ikväll kommer min LCC hit för "två veckors" mötet. Idag sa min hostmamma till mig; mötet kommer gå snabbt för jag har inget att säga för allting funkar så bra. Alltid kul att höra. Jag trivs så himla bra i familjen och då känns det ju väldans bra att de gillar mig med.

jag och frihetsgudinnan. hon var så himla liten, besviken!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Det var precis som jag och pyramiderna i Egypten de var också små, ialla fall från flygplanet

2012-03-01 @ 06:43:51
Postat av: Ing-Marie

Oj vad stora ni har blivit din mamma och du!

Kram.

2012-03-01 @ 07:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback