Garnet Valley

Sitter just nu i mitt (förhoppningsvis) rum för ett år. Huset var mycket större än jag trodde och det var verkligen jättefint. Mitt rum är lagom stort och sängen är stor, så jag är helnöjd. Barnen är hur gulliga och söta som helst och de var väldigt glada att träffa mig verkade det som.

Sov hela resan hit så resan gick jättesnabbt. Sen så hade min hostmum tagit fel på tiden hon skulle hämta upp mig så fick stå och vänta i 45min men det gjorde ingenting. Nu på kvällen åkte hela familjen plus Julia och hennes syster på ett stekhus typ. Sen åkte jag, julia och hennes syster runt här och tittade på en massa saker och köpte även min första te från Starbucks. Nu ska vi snart gå och lägga oss sen imorgon ska vi in till Philly och käka middag med hela familjen. Tror jag, julia och Isa ska åka tåg så de ska visa mig vilket tåg jag tar och sådär. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra att du är där och kollar läget innan jag kommer! ;)

2012-02-11 @ 10:52:22
URL: http://elisabethemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback