5 februari

Kan börja med att säga att gårdagen var hur kul som helst. Dansade i stort sett hela kvällen. Eller vet inte om man kan kalla det dansa, vi skämtade mest och töntade oss. Fick även chansen att krama om många och säga hejdå.

Så imorgon är det Dagen med stort D äntligen här. Känns ingenting speciellt, är förväntansfull så in i bomben men nervös? Njaaa. Tror inte jag fattat det än. Eller jag var inte nervös förens för typ 10 minuter sen när jag läste att flygbolaget jag ska flyga med imorgon ställt in alla sina flyg idag men hoppas på att öppna upp ikväll. Precis vad som behövdes, inställt flyg. Usch, kommer inte bli mycket sömn inatt inte.

Hade fyra jobbiga hejdån idag. Mina närmaste vänner, det gjorde ont i hjärtat att krama dom hejdå.

Nu ska jag försöka sova. Uppstigning sex imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback